Fjällen = inte mycket blogging!

Nu har vi varit uppe i fjällen ett tag och jag har inte haft någon lust att blogga.
Jag har tänkt på det mycket, men jag har inte heller haft några roliga bilder att lägga upp. Inte för att jag har det nu heller, men hahaha. ;)
Men jag har absolut inget att göra så ja tänkte lägga upp ett inlägg nu med lite bilder som smakprov. xd
När vi kommit hem från fjällen har jag nog för hoppningsvis massa bilder att lägga upp! :)
Har nyss kollat på kingkong :
Den var awesome!!!!!!! Rekommenderas till 100. :)
Det tråkiga var att filmen slutade så sorligt, och jag kunde inte sluta gråta! :'<

Ajuste, idag åkte vi skidor i tandådalen och där var det utomhus afterski, och det var härligt! :)
Innan det åkte jag ett åk med skidor, hade inte så lust att åka för det var så soligt! Hade mest lust med att sola! ;)
Så det gjorde jag, och jag låg där en bra stund för min plastpappa och mina syskon åkte i väg o skulle göra typ "uppdrag" för att tävla...
Felicia var bara typ 4-6 poäng i från att vinna.. Aja, dagen var iallafall helt underbar!!!!!! :)
Kärlek / Josefine

Kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0