GRATTIS TILL MEJ! :D

Godmorgon, i dag har ja inte gjort så mycket. Vaknade med att ja fick presenter och frukost på sängen! ;)
Yammi! ;*
Sedan ska det komma några tjejkompisar till mig o fira min födelsedag.
Det ska bli roligt, vi ska typ äta tacos o lite sånnt :D
Min kusin sandra kommer före det börjar så ska hon sova hos mej till månda o vara med mig i skolan. :D
Hahaha lite nervös är hon allt, men det behöver hon inte vara, för hon ska ända bara vara med mig. Haha ne, :d



Över till förslag!
Nån som vill veta något speciellt? Nån som vill läsa något som ni aldrig gjort här förut?
KOM MED FÖRSLAG TILL MIG O EMELIE!
För jag har oftast inga idér alls, och det är jobbigt.
men kom med FÖRSLAG!
Kärlek/Jossan

Kommentarer
Sandra viktorsson(a'

de va så kul i din skola<3

2011-04-12 18:33:43
URL: http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0