HEMMA! :)

Tjenare alla söta! :)
Jag kom hem i går klockan kvart i 9 ungefär. (Y)
Jag orkade verkligen inte blogga i går, eftersom vi kom hem så pass sent.
Jag vaknade halv 11 i dag, så trött som jag var i går efter att kollat på en film, "Coraline"
Jag såg på den med min klass och med andra skolor, från 5-7 eller 6-7 kommer inte i håg vilka klasser det var.
Alltså, det var inte så dära "min favorit" film, men det var väll inte heller dååålig..
Fast , det tycker nog kanske många andra i min ålder, eller så tycker dom den är bra fast inte vill säga det? ;)
Ne men, bra var den men inte BÄST. x)
Nu ska jag ta och äta frukost, och sen trodligen gå ut o fota.



Kommentarer
AMANDA :D

braaa att du är hemma nu :D<3

2011-04-25 11:41:51
URL: http://wearethechampions.blogg.se/
Sandra

kom till mig istället. <3

2011-04-25 14:53:36
URL: http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0