Påskhoppet!:D

Hejsan Hoppsan!
Idag vakna jag kvart i 7, så gick jag upp och gjorde mig i ordning. :)
Sen så kom Sandra upp till mig för att Eve skulle hämta oss, för hon körde oss till påskhoppet :D
sen kom vi dit och då gick vi in i stallet o så..
Men jag fick gå och ah prata hmed en, för att stod ju inte med på startlistan? ;o
fast jag hade anmält mig.
så då gick jag o gjorde det.
sen så fick jag gå ut och hämta Bacardi i hagen. :p
för att han skulle ju inte vara med igenkligen..för stod ju inte med på startlistan.
Så då stod ju inte han häller med,för att det var bara jag som skulle rida han ;)
Efter det så gjorde jag i ordning bacardi.Så tog jag på han benskydden, sadeln och tränsset (y)
och borstade honom.
Sen efteren stund så var det farmåt ridning. Då hoppa vi lite ochså..
det gick ganska bra tyckte jag men jag  var väldigt nervös ibörjan oså.
Men sen så skulle jag in i ridhuset då och "tävla"
Jag tyckte det gick bra då med faktiskt jag gjorde felfri runda. :D
hoppade 40 cm ;)
blev väldigt nöjd (a)

HÄR KOMMER LITE BILDER!




Påsk kramar / Emelie (y)

Kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0