Tråkig dag..till en bra! :D

hahahah HEJ!
Gud vad det regnar ;o
men iaf idag har jag varit med tuna som jag skrev att jag "kanske" skulle vara med .
Men det blev att vi var.
Det har verkligen varit varmt idag.. :s
usssh!
Jag och tuna vi gick ner till filippas hus och väntade utan för huset i typ en timma,'
För vi ville vara med henna då..
HAHAHAHAH vi vågade inte knacka på . ;)
sen gick vi hem till tuna och drack kallt vatten , underbart! :D
efter en stund när vi hade varit inne en stund så gick vi ut igen.
Då var det inte så fint väder..
Himlen var ju jätte mörk o.o
Men vi gick iaf till tempo ;)
Så stod vi och tittade på regnet ,hahahah .
vi blev rätt blöta (y)
Det har varit en rätt kul dag iaf :)
//Emelie.

Kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0