Varit ute med båten. :)

Hejsan. :) 
jag orkade inte blogga om detta igår...för var så trött när vi hade kommit hem. :)
iaf. Vi åkte ut med farmor , farfar och pappa på måndagen och kom hem igår tisdag då (a)
det är farmor och farfars båt, hiihhii.
det har varit jätte kul (:
det var varmt igår när vi skulle hem..men annars har det varit rätt blåsigt faktiskt,men det har ju varit sol hela tiden .
Igår låg jag och solade på berget då det var varmt.
Sen efter en stund hade jag bränt mig på armen och benen ...inte så bra...
helt röd!o.o
jag badade tyvär inte :c
det var för blåsigt för det tyckte jag.
Men jag tog lite kort iaf. :)
//Emelie♥

Kommentarer
Sandra

så jävla söt du är när du log <3

2011-07-13 14:32:26
URL: http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0