H-holm.♥

Hej, Idag har jag varit i H-holm med sandra. :)
vi åkte dit runt 2 och åkte hem halv 8.
Vi åkte buss dit. (y)
när vi kom dit så fanns det INGET att göra..
det var helt jävla dött? :o
Så vi gick in till ICA och köpte Godiiis. & dricka.
Så satt vi och käka godis. :D
men sen så gick vi ner till sjön , och där var Adam H ,Adam O och patrik. :3
så då bleb det roligare...
sen skulle dom dra hem till Adam o,  så då hängde vi efter thiihhiih. (a)
Men sen när vi kom dit så vågade jag och sandra inte gå in i Adams hus, för det är ju värsta pinsamt, :o
Men tillslut så gick vi in , 8)
så stod vi där inne och kollade när Adam O spelade DJ . ;)
Och sen så skulle patrik köra...Och han sög. HAHAAHHAHA.
Sen gick vi ut.
Och då tog patrik min mobil! D:
Ocj jag jagade han .. men det gick ju inte att få tag på han! :@
sen tog Adam H den, och både patrik och adam h försökte att få upp mitt lås på mobilen . :p
men dom fick inte upp den. Men sen när dom hade försökt skit många gånger så behövde man en annan sak för att komma in på mobilen, Men jag visste inte riktigt vad det var först men när jag kom hem så kom jag ihåg användar nammet . och lössen.
Men iaf .
dom sprang fan runt och runt med den och jag fick aldrig tag på den. :(
dom hade den i poolen och ja.. överallt!
Men tillslut fick jag den av patrik.
Sen stack vi hem efter en stund för tåget kom halv 8. :)
Och sen när vi kom hem så åt jag och sen stack jag ner till sandra.
För hon skulle gå ut med Bamse (hons hund)
sen gick vi hem till mig. För hon ska sova över. (y)
Och nu gör vi typ ingenting.
Men jag tog iaf några bilder efter vi hade varit i H-holm . :D
Så här kommer dom!
//Emelie

Kommentarer
Sandra

hihihi<3

2011-06-26 00:06:58
URL: http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0