Miljöhoppet.

Shenare!
Idag var det ju tävling...jag skrev ju lite innan att vi fick vänta och sådär det blev lite fel med tider. :)
Men sen så åkte vi dit igen till stallet.
Jag hade ju Lacriz idag. (y)
Det gick faktiskt ganska bra när vi hade framridning.
men sen så var det ju tävling då, efter framotridningen.
När jag kom in i paddocken så skulle man ta några hinder ovh pröva sådär..så man var säker på att hoppa eller hur man ska säga.
Sen då när man skulle hoppa på " riktigt"
Så kände jag mig osäker på banan...det var jag lite innan med, men asså jag kunde ju banan men sen när jag väl skulle hoppa den så blev det att jag glömde av vart jag skulle och så.., så fick jag inte upp så bra fart i början med Lacriz så han rivde 1-2 hinder. :/
så jag fick ju ingen rosett.
Men det var endå rätt kul, jag blev ju inte jätte besviken, men men.. det är sånt som händer, vi får väl hoppas det går bättre nästa tävling. :D
Men jag tyckte endå Lacriz var jätte du duktig, kanske jag borde vara lite mer bestämt. :)
Och jag hade med min systemkamera där med så sandra tog lite kort när jag hoppade.
För hon gick det jättte bra , Hon hade med Lacriz. :D
Hon klara fel fri bana och fick en rosett.
Sen när jag hade kommit hem så åt jag. Och sen så ringde sandra och undra om vi ville hänga med till kärnsjön idag igen. (a)
och det gjorde vi, så jag har legat där och solat och badat lite för vattnet var jätte kallt idag .

Men iaf jag har ju kort från tävlingen som kommer här!













//Emelie.


Kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0