Slappar dag!

Hej!
Idag är det en slappar dag Nför mig, i går var jag och badade med Hannah :)
Första doppet för i år för mig. Hannah, hade tydligen bådad 6 gånger innan, haha ush! en gång i april...
Förlåt för dålig update, men jag har aldrig haft riktigt lust. Men nu ska ja försöka komma i gång igen :)
Här är lite bilder sen dagarna med Hannah ( fredag & lördag ).
- klicka på bilden för större bild!
- klicka på bilden för större bild!
- klicka på bilden för större bild!
- klicka på bilden för större bild!



Anledningen till att jag gjorde några i miniatyrer var att dom bilderna var så här ---> |__| (alltså bredare)
Medans dom andra var så här  ---> |_| (längre uppåt)

Ha en underbar dag!


Kommentarer
hannah

gilla bilderna , gilla dagarna ! (y)

2011-06-05 19:50:51

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0