SOLAT & BADAT. !

Hej alla! :D
Gud vad gött väder de är idag.(y)
Idag har jag varit i kärnsjön och badat.
Det är faktiskt första gången i år jag har badat. :)
Sandra och hennes mamma var med oxå,. och min mamma då. thihihi.. 8)
Vattnet var ganska kallt.., men sen när man hade varit i en stund så var det faktiskt ganska skönt. :D
Och så solade vi ju med. (a)
Och självklart hade jag ju med min systemkamera, så vi tog kort lite. ;)
Sen så skulle vi ju åka hem..och sen när vi kom hem så åt jag. Och sen la jag mig i solen igen. :3
En underbar dag med ett underbart väder. :D
Här kommer lite bilder ifrån kärnsjön.


Puss/Emelie

Kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0