Tävling..

Godmorgon.
Idag så gick jag upp kl 7, för att åka till hopp tävling...
och när vi kom till stallet så sa alla att de hade blivir ändrat tills kl 12..för igenkligen skulle det ju börja 10 som vanligt.
Så om vi skulle varit kvar så skulle vi typ få vänta i tre timmar. :/
så jag och sandra åkte hem igen, för mamma kom och hämta oss , ;)
så nu ska vi dra dit igen kl halv 11 (y)
Så ska jag tävla kl 12 nu då.
hoppas jag klarar det nu då! :D
Är taggad.
Sen så kommer nog lite bilder från tävlingen. :)
Ha det så bra! / Emelie

Kommentarer
Sandra

sen kom ju din mamma till hjälte i fullfart på vägen så de bara kom rök av de. :) <3

2011-06-05 10:18:15
URL: http://saandriiwss.blogg.se/
Nicole :)

Det är en fjärrutlösare, alltså en kontroll som tar kortet. Haha ;) <3

2011-06-06 12:29:46
URL: http://nicooos.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0