tråkig dag till en bra dag.

Hej!
Dagen började med att jag hade jätte tråkigt, visste inte vad jag skulle göra.. och dom flästa kompisarna var inte hemma.
men sen smsade jag sandra och undra när hon kom hem från h-holm. :)
Och då sa hon att hon inte viste..men sen så frågade hon efter en liten stund. när hon var på väg hem, om vi skulle göra nåt och sova över.
Och så blev det så att vi gjorde det. :)
så nu är jag hos sandra thihihi..
Vi ska sitta vid datan rätt länge idag tror jag? :3
Jag gör inte så mycket på datan snackar med folk, och är det mästa på facebook.
Men sandra spelar ju css.. -.-
spelnörd.
fast jag ska med spela lite cs snart mohahahaha :D
det är faktiskt lite kul och spela det ibland,
Men asså förut tittade jag på en vidio (film) den var fan as läskig!
hatar clowner (stav).
Filmen hette : Amusement .
skit läskig..ni måste bara se den ussh. ;s
//Emelie

Kommentarer
Sandra

ja är ingen spelnörd. D:



tänk mig då när ja såg på den filmen med rasmus och han skrämde mig hela tiden. fyyyyyyyy!

2011-06-03 00:49:20
URL: http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0