kommit hem från stallet.

Hejsan hoppsan!
idag är det Fredag. :D
soft dag i skolan..inga lektioner typ.
efter jag hade varit i skolan så åkte jag ju hem med bussen som vanligt.
sen när jag hadde kommit hem så tittade jag lite på tv , och sen så tog jag på mig ridkläderna. :)
och så åkte jag till stallet!
det var rätt tråkigt idag för att vi hade teori (stav) ?
och det är inte så kul..
Jag ville ju rida.
Aja..iaf så på teorien så lärde vi oss olika namn på hästarna. Och färger och så..
Men nu är jag hemma och ska nu sitta på datan och lyssna på musik. (y)
och nörda Facebook.
/Emelie.

Kommentarer
Sandra

seriöst, du borde ha tråkigt på datan? x'd

du har ju inget att göra än fejjan typ.

HAHAHAA! <3

2011-05-20 20:58:06
URL: http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0