konfa-kalas.

Heejsan, i dag har det vart konfa till min kusin. Och vi var det förstårs.
Men ja  vill inte lägga ut nån bild på hans konfa utan tillåtelse. :)
jag har lite bilder sen "konfa-kalaset" ja ska visa snart.
min kusin albin var där också och han är 2 år. lilla sötnosen<3
Jag var med sandra jenna och emelie.
det var roligt, fast vi åkte hem jätte tidigt.. ;s :/
men ja ska träffa albin snart i gen, och sandra med.
min lilla älskling<333333
oooj, jag gjorde den bara till storlek 400. xd
det var några mer på albin, men orkar inte lägga upp mer. 8)

Kommentarer
din älskling'

okej, där var du faktiskt elak med att lägga upp den där bilden!;o

2011-05-15 09:16:44
URL: http://saandriiwss.blogg.se/
emelie

hahahah men..jossan bilden på mig då?;o

2011-05-15 11:21:27

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0