Onsdagen..

Hejsan.

Min Onsdag började med att jag gick upp kl 6, och gjorde mig iordning till att gå till bussen och åka till skolan.
Sen så efter skolan så åkte jag ju hem med bussen då..
Och sen så när jag kom hem så åt jag lite, och sen så tittade jag på tv. 8)
skulle egentligen läst på no provet som är tills i morgon. -.-
Men sen efter en stund när jag hade tittat på tv:n, så ringde min kusin Sandra.
Och undrade om vi skulle mötas på tempo:)
och det gjorde vi.
När jsg gick ner till tempo då..så satt Sandra i en busskur som är där nere vid tempo typ.
Så jag gick dit och så hade sandra skickat ett sms när vi sen gick till tempo, så skrev hon " kolla bakom dig. o.o "
HAHAHAHAHAHAH så gjorde jag det då.. så såg jag en "utlänning".
som stod och glodde som fan!
aja..mem iaf så gick vi ju till tempo, och köpte lite godiiis<3
Sen så såg vi han "utlänningen" som då gick till tempo där vi var..han följde typ efter oss och gick och kollade hela tiden på oss. :s
Sen när han kom då, så sprang jag och Sandra ner till den busskuren..och där var Sara, Hanna och Johanna. ;)
så vi gick ner till dom och snackade lite.
sen så var vi typ med dom hela tiden. Så denna Onsdagen blev kul iaf. :)
Så kom nästan precis hem nu..
När jag kom hem så läste jag på no provet som är tills i morgon.
Men orkade inte läsa mer nu, så satte mig vid datan istället. :D
PUUUSSS!/Emelie

Kommentarer
Sandra

HAHAHAHAHA..

USCH! :'D

nu har ja träffat han 2 gånger -.-

han är skit äcklig!

har han ingen tv så han måste glo på mig och oss eller?

2011-05-25 21:33:18
URL: http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Komma i håg ditt namn till nästa gång?

Din e-postaddress: (visas bara för mig)

Din bloggaddress. :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0